Видавнича етика:
Редакційна політика журналу "Фізико-математична освіта" підтримує етичні стандарти щодо публікацій, які прийняті у світі, і вважає їх виконання необхідним для підтримки авторитету наукового видання та високої якості наукових публікацій.Довіра з боку освітян та науковців до результатів, представлених у виданні, буде гарантована, якщо уникати:
- фабрикації даних, коли дослідник не проводив ніякої роботи, а просто вигадав дані;
- фальсифікації даних, коли дослідник виконав експеримент, але потім змінив окремі дані або підтасував результати;
- плагіату, коли використані чужі ідеї чи результати без уточнення їх авторства, коли скопійовані публікації чи їх частини іншого автора без оформлення їх як цитати з посиланням на першоджерело;
- некоректне визначення авторства, коли частина авторів не приймала участь у одержанні наукових результатів, або до переліку авторів не внесені окремі особи;
- подання однакових матеріалів у кілька наукових видань;
- дублювання публікацій.
У випадку ігнорування автором (авторами) зазначених пунктів редакційна рада залишає за собою право відмовити у публікації поданих матеріалів.