Головна » Статті » АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ |
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЯК СУЧАСНА СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ Анотація. Безуглий Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання. У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття візуалізація. Розглянуто функції візуалізації, доцільність її використання під час навчання. Описано погляди науковці щодо застосування засобів візуалізації на уроках. Представлені власноруч створені засоби візуалізації для підтримки вивчення тем «Інтерполяція» та «Методи розв’язування нелінійних рівнянь». Ключові слова: візуалізація, інтелект-карти, методика навчання математики. Аннотация. Безуглый Д. Визуализация как современная стратегия обучения. В статье проанализированы различные подходы к определению понятия визуализация. Рассмотрены функции визуализации, целесообразность ее использования во время учебы. Описаны взгляды ученых касательно использования средств визуализации на уроках. Представленные собственноручно созданные средства визуализации для поддержки изучения тем «Интерполяция» и «Методы решения нелинейных уравнений». Ключевые слова: визуализация, интеллект-карты, методика обучения математике. Abstract. Bezuglyi D. Visualization as a strategy in modern teaching. In this article analyzes different approaches to the definition of visualization. The functions of visualization, the appropriateness of its use during teaching. We describe the views of scientists on the use of visualization tools in teaching. Presented manually created visualizations to support the study subjects "interpolation" and "Methods for solving nonlinear equations”. Keywords: visualization, Mind Maps, methods of teaching mathematics. |
|
Додано: 17.06.2015 | Переглядів: 2709 | | |
Статті з теми: |
Всього коментарів: 0 | |