Головна » Статті » АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Шамрай С. СПЕЦКУРСИ З ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ МАТЕМАТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
Світлана Шамрай
КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, Україна
Download in PDF: http://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/journals/2014-v2-3/2014_2-3-Shamray_Scientific_journal_FMO.pdf

СПЕЦКУРСИ З ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ МАТЕМАТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ

Анотація. Шамрай С. Спецкурси з вивчення програмних засобів математичного спрямування: порівняльний аналіз. У статті розкривається питання вивчення комп’ютерних математичних інструментів та їх використання сучасними вчителями математики у своїй професійній діяльності. При цьому наводяться результати анкетування вчителів, щодо використання комп’ютерного інструментарію у їхній роботі. Проведено огляд навчальних курсів, покликаних сформувати уміння та навички використовувати у професійній діяльності вчителя математичні програмні засоби. Зокрема, розглянуті навчальні плани математичних спеціальностей, які зафіксовані або у дисертаційних дослідженнях, або викладені на офіційних сайтах вищих навчальних закладів. Опрацьовані програми узагальнено та систематизовано у таблицю, в якій наведені короткі характеристики навчальних курсів.

Ключові слова: математичний інструмент, комп’ютерна програма, комп’ютерний математичний інструмент, навчальний курс, навчальні плани.
 

Аннотация. Шамрай С. Спецкурсы по изучению программных средств математического направления: сравнительный анализ.  В статье раскрывается вопрос изучения компьютерных математических инструментов и их использование современными учителями математики в своей профессиональной деятельности. При этом приводятся результаты анкетирования учителей, по использованию компьютерного инструментария в их работе. Проведен обзор учебных курсов, призванных сформировать умения и навыки использовать в профессиональной деятельности учителя математические программные средства. В частности, рассмотрены учебные планы математических специальностей, которые зафиксированы или в диссертационных исследованиях, или выложены на официальных сайтах высших учебных заведений. Рассмотренные программы обобщены и систематизированы в таблицу, в которой приведены краткие характеристики учебных курсов.

Ключевые слова: математический инструмент, компьютерная программа, компьютерный математический инструмент, учебный курс, учебные планы.
 

Abstract. Shamray S. Special courses for the study of software for mathematical sciences: comparative analysis. The article deals with the question of studying computer mathematical tools and their use of modern mathematics teachers in their professional activities. At the same time the results of the survey of teachers on the use of computer tools in their work. A review of training courses designed to create skills to use in the professional work of the teacher math software. In particular, we consider the curricula of mathematical specialties, which are fixed or thesis research, or posted on the official websites of higher education institutions. The above programs are summarized and organized into a table that summarizes the characteristics of the training courses.

Keywords: mathematical tool, computer software, computer mathematical tool, training course curricula.

Розділ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Додано: 19.06.2015 | Переглядів: 203 | Рейтинг: 0.0/0
Статті з теми:
Всього коментарів: 0
avatar