Головна » Статті » АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Шевченко І. ПРИКЛАДИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ
Інна Шевченко
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Україна
Download in PDF: http://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/journals/2014-v2-3/2014_2-3-Shevchenko_Scientific_journal_FMO.pdf

ПРИКЛАДИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ

Анотація. Шевченко І. Приклади візуалізації у навчанні математики. У статті обґрунтовано доцільність використання візуалізації як актуальної технології навчання математики. Розглянуто візуалізовані завдання трьох типів: статичні схеми, динамічні моделі та комп’ютерні дидактичні матеріали, які пропонуються науковцями або є авторськими. Розв’язання таких завдань базуються на використанні геометричних тлумачень математичних понять, асоціативних зв’язках через колір чи форму об’єктів та їх кількісних або аналітичних характеристик та динамічній візуалізації змін певних параметрів та відповідних їм конструкцій.

Ключові слова: візуалізація, когнітивна візуалізація, динамічна візуалізація, динамічні моделі.
 

Аннотация. Шевченко И. Примеры визуализации в обучении математике. В статье обоснована целесообразность использования визуализации как актуальной технологии обучения математике. Рассмотрены визуальные задачи трех типов: статические схемы, динамические модели и компьютерные дидактические материалы, которые предлагаются учеными-методистами или являются авторскими. Решение таких задач базируются на использовании геометрических толкований математических понятий, ассоциативных связях по цвету или форме объектов, количественных или аналитических характеристик, и динамической визуализации изменений определенных параметров и соответствующих им конструкций.

Ключевые слова: визуализация, когнитивная визуализация, динамическая визуализация, динамические модели.
 

Abstract. Shevchenko I. Examples of visualization in learning mathematics. The article touches upon the feasibility of using imaging technology as the actual teaching technology in mathematics. In article is considered the tasks  of visualization three types: static circuits, dynamic models and computer teaching materials that are offered scientists and autor. Solving such problems  based on the geometric interpretation of mathematical concepts, associative relations on the color or shape of objects and their quantitative or analytical presentations and visualization of dynamic changes of certain parameters and corresponding structures.

Keywords: visualization, cognitive visualization, dynamic visualization, dynamic models.

Розділ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Додано: 19.06.2015 | Переглядів: 245 | Рейтинг: 0.0/0
Статті з теми:
Всього коментарів: 0
avatar