Головна » Статті » АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Кравченко В.І. CОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ПОДГОТОВКИ БАКАЛАВРОВ КОМПЬЮТЕРНЫХ НАУК ПРИ ОСВОЕНИИ ДИСЦИПЛИНЫ ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ
Кравченко В.І. [kit@dgma.donetsk.ua]
Донбасская государственная машиностроительная академия, Украина
Download in PDF: http://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/journals/2016-v2-8/2016_2-8-Kravchenko_Scientific_journal_FMO.pdf

CОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ПОДГОТОВКИ
БАКАЛАВРОВ КОМПЬЮТЕРНЫХ НАУК 
ПРИ ОСВОЕНИИ ДИСЦИПЛИНЫ ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ

Анотація. Кравченко В.І. Вдосконалення математичної підготовки бакалаврів комп'ютерних наук при освоєнні дисципліни фізичне виховання. Неможливість підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі інформаційних технологій без безперервного вдосконалення математичних знань і скорочення обсягів аудиторних занять з дисциплін математичного циклу, що проводяться профільною кафедрою, спонукає випускаючу кафедру комп'ютерних інформаційних технологій шукати резерви для підвищення рівня математичної підготовки студентів за рахунок інтенсифікації навчального процесу шляхом тісної взаємодії з кафедрою фізичного виховання, здійснюваного проведенням міжкафедральної комплексної самостійної роботи. Досліджується предметна область діяльності викладача кафедри фізичної культури щодо формування здорового способу життя у студентів і співробітників ВУЗу. Виділяється основний бізнес-процес, що полягає у визначенні, обліку і контролі оздоровчо – фізичних навантажень студентів з допомогою проби Руф'є – Діксона, індексів маси тіла, добової калорійності харчування, на підставі яких розробляються інформаційна та математична моделі. З використанням методології функціонального моделювання SADT проводиться алгоритмізація основного бізнес-процесу і створюється маюче практичну спрямованість автоматизоване робоче місце викладача – спеціаліста по фізкультурі і спорту. Робоче проектування АРМа для визначення, обліку і контролю оздоровчо – фізичних навантажень студентів або співробітників ВУЗу здійснюється як додаток баз даних за допомогою вільно розповсюджуваної мови програмування Web-розробок – Ruby із застосуванням фреймворку Ruby on Rails.
Ключові слова: математика, фізична культура, проба Руф'є – Діксона, дієта, математична модель, SADT - діаграма, АРМ, фреймворк Ruby on Rails.

Аннотация. Кравченко В.И. Совершенствование математической подготовки бакалавров компьютерных наук при освоении дисциплины физическое воспитание. Невозможность подготовки высококвалифицированных специалистов в области информационных технологий без непрерывного совершенствования математических знаний и сокращение объемов аудиторных занятий по дисциплинам математического цикла, проводимых профильной кафедрой, побуждает выпускающую кафедру компьютерных информационных технологий искать резервы для повышения уровня математической подготовки студентов за счет интенсификации учебного процесса путем тесного взаимодействия с кафедрой физического воспитания, осуществляемого проведением межкафедральной комплексной самостоятельной работы.
Исследуется предметная область деятельности преподавателя кафедры физической культуры по формированию здорового образа жизни у студентов и сотрудников ВУЗа. Выделяется основной бизнес процесс, заключающийся в определении, учете и контроле оздоровительно – физических нагрузок студентов с помощью пробы Руфье – Диксона, индексов массы тела и суточной калорийности питания, на основании которых разрабатываются информационная и математическая модели. С использованием методологии функционального моделирования
SADT производится алгоритмизация основного бизнес процесса и создается имеющее практическую направленность автоматизированное рабочее место преподавателя – специалиста по физкультуре и спорту. Рабочее проектирование АРМа для определения, учета и контроля оздоровительно – физических нагрузок студентов или сотрудников ВУЗа осуществляется как приложение баз данных с помощью свободно распространяемого языка программирования Web-разработок – Ruby с применением фреймворка Ruby on Rails.
Ключевые слова: математика, физическая культура, проба Руфье – Диксона, диета, математическая модель, SADT- диаграмма, АРМ, фреймворк Ruby on Rails.

Abstract. Kravchenko V.I. Improvement of mathematical training of bachelors of computer science in the development of the discipline of physical education. The impossibility of preparing highly qualified specialists in the field of information technology without continuous improvement of mathematical knowledge and the reduction of classroom teaching in the disciplines of mathematical cycle conducted by the relevant Department, encourages the Department of computer information technology to find reserves to increase the level of mathematical training of students due to the intensification of the educational process through close interaction with the Department of physical education carried out by carrying out a comprehensive inter-departmental independent work.
Explores the subject area of activity of the teacher of chair of physical culture on forming of healthy lifestyle among students and staff of the University. Is the main business process, which consists in determining, accounting and control of health and physical activity of students using a sample Rufe – Dixon, indexes, body mass and daily caloric intake, on the basis of the information and mathematical models. Using the methodology of functional modeling SADT is algorithmization of the main business process and creates an action-oriented automated workplace of the teacher – specialist in physical culture and sport. Detailed design of ARM for identifying, accounting for and control of health and physical activity of students or staff of the University is as a database application using the freely distributable programming language Web development – Ruby using the Ruby on Rails framework.

Keywords: mathematics, physical education, alloy Rufe Dickson, diet, mathematical model, SADT - diagram, AWS, Ruby on Rails framework.

Список использованных источников

  1. Кравченко В.И. Математическое моделирование в самостоятельной работе студентов специальности ИТП при изучении дисциплин гуманитарной подготовки / В.И. Кравченко, В.В. Кравченко // Збірник науково-методичних робіт. – Вип. 8. – Донецьк: ДонНТУ, 2013. – С. 144–151.
  2. Григоренко В. Методологія математики як компонента змісту освіти та джерело розвитку мислення // Вища шк. – 2006. № 5-6. – С. 28-33.
  3. Кравченко В.В. Об особенностях общематематической подготовки студентов специальности ИТП / В.В.Кравченко, А.Н. Обухов, В.И. Кравченко // Студенческий вестник ДГМА. – 2005. – С. 203-205.
  4. Морозова Т. Вища комп’ютерна освіта та ІТ – індустрія / Т. Морозова, І. Мендзебровський, Ю.Пероганич // Вища шк. – 2008. № 3. – С. 40-48.
  5. Кравченко В.І. Моделювання систем: досвід та перспективи викладання дисципліни / В.І. Кравченко, В.В.Кравченко, Ю.А. Шабаліна Ю.А., - Вища школа, №6 – 2009, С. 48–54.
  6. Кравченко В.И. Совершенствование математической подготовки будущих ІТ-специалистов с машиностроительным профилем обучения / В.И. Кравченко, О.В. Вермей // Alma mater (Вестник высшей школы). – 2010. – № 4. – С. 52-58.
  7. Галузевий стандарт вищої освіти України з напряму підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»: Збірник нормативних документів вищої освіти. – К.: Видавнича група BHV, 2011. – 85 с.
  8. Хей Луиза Л. Настройся на здоровую жизнь. – М.: «ОЛМА – ПРЕСС», 2006. – 192 с.
  9. Кравченко В.В. Здоровье студентов и лечебная фізкультура/ В.В. Кравченко, В.И. Филинков, В.И.Кравченко // Студентській вісник ДДМА: Тематич. збірник наук. праць, ДДМА, 2004. – С.256-259.
  10. Багизаева Р.Б. Бинарный урок математика – физкультура [Электронный ресурс] / — Режим доступа: http:// pedportal.net›Старшая школа›…-matematika-fizkultura…
  11. Кравченко В.В. Информационные технологии в преподавании физкультуры / Кравченко В.В., Филинков В.И., Кравченко В.И. - Студенческий вестник ДГМА. – 2007. –С. 215-220.
  12. Сагайда П.І. Розробка та організація баз даних у системах автоматизації проектування та управління. – Краматорськ: ДДМА, 2003. – 160 с.
Розділ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Додано: 07.06.2016 | Переглядів: 153 | Рейтинг: 0.0/0
Статті з теми:
Всього коментарів: 0
avatar