Головна » Статті » АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ |
УРОВНИ СФОРМИРОВАННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ Анотація. Ріхтер Т.В. Рівні сформованості професійних компетенцій студентів вищої школи. Мета дослідження полягає у виділенні рівнів сформованості професійних компетенцій студентів вищої школи: низький (репродуктивний), середній (евристичний), високий (творчий). Розглянуто критерії, властиві кожному з рівнів: сформованість мотиваційно-ціннісного ставлення до отримання професійної освіти, здатність до застосування професійних знань і вмінь у трудовій діяльності, здатність до оціночно-рефлекивной і корекційної діяльності. Виділені рівні сформованості пізнавальних компетенцій студентів вищої школи необхідні для виявлення найбільш ефективних методик і технологій їх формування, дозволяють вибрати засоби і методи діагностики. Аннотация. Рихтер Т.В. Уровни сформированности профессиональных компетенций студентов высшей школы. Цель исследования заключается в выделении уровней сформированности профессиональных компетенций студентов высшей школы: низкого (репродуктивного), среднего (эвристического), высокого (творческого). Рассмотрены критерии, свойственные каждому из уровней: сформированность мотивационно-ценностного отношения к получению профессионального образования, способность к применению профессиональных знаний и умений в трудовой деятельности, способность к оценочно-рефлексивной и коррекционной деятельности. Выделенные уровни сформированности познавательных компетенций студентов высшей школы необходимы для выявления наиболее эффективных методик и технологий их формирования, позволяют выбрать средства и методы диагностики. Abstract. Richter T. Levels of formation professional competences of students of the higher school. The research objective consists in allocation of levels of formation of professional competences of students of the higher school: low (reproductive), average (heuristic), high (creative). The criteria peculiar to each of levels are considered: formation of the motivational and valuable relation to vocational training, ability to application of professional knowledge and abilities in work, ability to an estimated reflekivnoy and correctional activity. The allocated levels of formation of informative competences of students of the higher school are necessary for identification of the most effective techniques and technologies of their formation, allow to choose means and methods of diagnostics. Список использованных источников
|
|
Додано: 07.06.2016 | Переглядів: 1407 | | |
Статті з теми: |
Всього коментарів: 0 | |