Головна » Статті » АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ |
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД: МЕТОДИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Анотація. Семерня О.М. Компетентнісний підхід : методична компетентність майбутнього вчителя фізики. Стаття присвячена ілюстрації компетентністного підходу і описанню дієвості як методичної компетентності вчителя фізики. На прикладах практичних занять з методики навчання фізики (МНФ) показано як її формувати. Проведено аналіз наукової проблеми теперішнього стану національної освіти, як такої, що потребує дієвого (а не формального) застосування професійних знань на практиці, у будь-якій сфері діяльності особистості, особливо в Україні. У статті ми описали як провокуємо студентів виявляти творчу активність на практичних заняттях. Дієвість практичних занять з методики навчання фізики підкріплюється високою якістю засвоєних знань і активним залученням до наукової діяльності через участь у наукових конференціях, виступах із доповідями, розробленням комп’ютерних програм з шкільної фізики, презентацій наукових доповідей, ефективним проходженням активної педагогічної практики – формуванням методичної компетентності вчителя фізики. Ми показали, що дієвість складається зі змістових компонент як-от: слово, поняття, явище, процес, технологія. У процесі проведення практичних занять з методики навчання фізики, дієвість чітко і ефективно реалізовується через систематичну зміну видів пізнавальної діяльності майбутніх учителів і розв’язування компетентнісно-світоглядних завдань. Аннотация. Семерня О.Н. Компетентностный подход: методическая компетентность будущего учителя физики. Статья посвящена иллюстрации компетентностного подхода и описанию действенности как методической компетентности учителя физики. На примерах практических занятий по методике обучения физике показано как ее формировать. Проведен анализ научной проблемы нынешнего состояния национального образования, как таковой, что требует действенного (а не формального) применения профессиональных знаний на практике, в любой сфере деятельности личности, особенно в Украине. В статье мы описали как активизируем студентов представлять творческую деятельность на практических занятиях. Действенность практических занятий по методике обучения физике подкрепляется высоким качеством усвоенных знаний и активным привлечением к научной деятельности посредствами участия в научных конференциях, выступлениях с докладами, разработкой компьютерных программ из школьной физики, презентаций научных докладов, эффективным прохождением активной педагогической практики – формированием методической компетентности учителя физики. Мы показали, что действенность состоит из таких содержательных компонент: слово, понятие, явление, процесс, технология. В процессе проведения практических занятий по методике обучения физике, действенность четко и эффективно реализуется посредствами систематической смены видов познавательной деятельности будущих учителей и решения компетентно-мировоззренческих задач. Abstract. Semernia O.M. The competence approach: methodical competence of the future teacher of physics. In the article is described effectiveness of methodical competence as a Teacher of Physics. In the examples of practical lessons on Methods of Teaching Physics shows how to form. The analysis of the current state of scientific problems of national education as one that requires an effective (not formal) application of professional knowledge in practice in any line of work of the individual, especially in Ukraine. The author notes the priority of the teaching profession physics. She believes that the safety of the world around us for a personality directly depends on its ideological beliefs. From Physics, the science of Philosophy and Experimental both, bring the laws of nature and their implications for the benefit of people who are implementing (or not) in their own lives. We have demonstrated that the efficacy of these is of substantial components of the word, the concept, a phenomenon, a process technology. In the course of practical training teaching methodology physics, effectiveness clearly and effectively implemented through a systematic change of the cognitive activity of the future of teachers and competent decision-philosophical problems. This is the main idea of the article. Список використаних джерел
|
|
Додано: 25.12.2015 | Переглядів: 1654 | | |
Статті з теми: |
Всього коментарів: 0 | |