Головна » Статті » АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Свентецькая Г.Д. ФИЗИЧЕСКИЙ ЭКСПЕРИМЕНТ КАК СРЕДСТВО АКТИВИЗАЦИИ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ИНТЕРЕСА НА УРОКАХ ФИЗИКИ
Свентецькая Г.Д.
Козенская средняя школа Мозырского района, Беларусь
Download in PDF: http://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/journals/2016-v3-9/2016_3-9-Sventitsky_Scientific_journal_FMO.pdf

ФИЗИЧЕСКИЙ ЭКСПЕРИМЕНТ КАК СРЕДСТВО АКТИВИЗАЦИИ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ИНТЕРЕСА НА УРОКАХ ФИЗИКИ

Аннотация. Свентецкая Г.Д. Физический эксперимент как средство активизации познавательного интереса на уроках физики. Автор в статье рассматривает вопрос активизации познавательной деятельности на уроках физики в общеобразовательной школе с помощью применения различных видов физического эксперимента.
Применение физического эксперимента на уроках позволяет реализовать такие принципы активизации познавательной деятельности учащихся как принцип проблемности, взаимообучения, исследования изучаемых проблем, индивидуализации.
Приведенные примеры демонстрационных и фронтальных опытов, лабораторных работ, экспериментальных задач позволяют утверждать, что физический эксперимент является мощным стимулом к познанию. Исследовательский характер учебно-познавательной деятельности пробуждает у учащихся творческий интерес, призывает их к активному поиску новых знаний.

Ключевые слова: активизация, физический эксперимент, проблемная ситуация, интерес, творческие способности.

Анотація. Свентецька Г.Д. Фізичний експеримент як засіб активізації пізнавального інтересу на уроках фізики. Автор статті розглядає питання активізації пізнавальної діяльності на уроках фізики в загальноосвітній школі за допомогою застосування різних видів фізичного експерименту.
Застосування фізичного експерименту на уроках дозволяє реалізувати такі принципи активізації пізнавальної діяльності учнів як принцип проблемності, взаємонавчання, дослідження проблем, індивідуалізації.
Наведені приклади демонстраційних та фронтальних дослідів, лабораторних робіт, експериментальних задач дозволяють стверджувати, що фізичний експеримент є
потужним стимулом до пізнання. Дослідницький характер навчально-пізнавальної діяльності пробуджує в учнів творчий інтерес, закликає їх до активного пошуку нових знань.
Ключові слова: активізація, фізичний експеримент, проблемна ситуація, інтерес, творчі здібності.

Abstract. Sventitsky G.D. Physical experiment as a means of enhancing the cognitive interest in physics lessons. The author of the article examines the question of activization of cognitive activity in physics lessons in the secondary school thrugh using o various types of physical experiments.
Using of physical experiment at lessons allows to realize such principles of enhancing cognitive activity of students as a principle problem, mutual learning, research study of issues of individualization.
Examples of demonstrated and frontal experiments, laboratory works, experimental tasks allow to conclusde that the physical experiment is a powerful incentive for learning. Exploratory learning activities awakens students ' creative interest, encourages them to active search for new knowledge.

Keywords: activization, physical experiment, problematic situation, interest, creative skills.

Розділ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
Додано: 07.10.2016 | Переглядів: 91 | Рейтинг: 0.0/0
Статті з теми:
Всього коментарів: 0
avatar