Головна » Статті » ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Жидченко С.І., Дубовик Т.М. РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО МОДУЛЯ МОНІТОРИНГУ ЗАЛИШКОВИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ...
Жидченко С.І., Дубовик Т.М.
Український державний хіміко-технологічний університет, Україна
Download in PDF: http://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/journals/2016-v4-10/2016_4-10-Zhidchenko_Dubovik_Scientific_journal_FM.pdf

РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО МОДУЛЯ МОНІТОРИНГУ
ЗАЛИШКОВИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
З ДИСЦИПЛІН КАФЕДРИ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ

Анотація. Жидченко С.І., Дубовик Т.М. Розробка програмного модуля моніторингу залишкових знань студентів з дисциплін кафедри спеціалізованих комп’ютерних систем. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена потребами професійної освіти в проведенні моніторингових досліджень, оскільки вони є одним із шляхів розширення доступу до Європейської освіти і мобільності студентів.
Розробка програмного модуля складається зі створення кліент-серверного додатку з сервером на Java з використанням Spring framework та клієнтом Android.
 Використання створеного програмного модуля моніторингу залишкових знань студентів кафедри спеціалізованих комп’ютерних систем сприяє його ефективному функціонуванню й оптимальному розв’язанню питання щодо якості підготовки майбутніх  спеціалістів.
В процесі роботи було розроблено пакет тестових завдань, для моніторингу залишкових знань з дисциплін курсу інформаційних технологій.

Ключові слова : моніторинг, розробка програмного модуля, клієнт, сервер, Android.

Аннотация. Жидченко С.И., Дубовик Т.М. Розробка программного модуля мониторинга остаточных знаний студентов по дисциплинам кафедры специализированных компьютерных систем. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена потребностями профессионального образования в проведении мониторинговых исследований, поскольку они являются одним из путей расширения доступа к Европейской образования и мобильности студентов.
Разработка программного модуля состоит из создания клиент-серверного приложения с сервером на Java с использованием Spring framework и клиентом Android.
 Использование созданного программного модуля мониторинга остаточных знаний студентов кафедры специализированных компьютерных систем способствует его эффективному функционированию и оптимальному решению вопроса о качестве подготовки будущих специалистов.
В процессе работы был разработан пакет тестовых заданий, для мониторинга остаточных знаний по дисциплинам курса информационных технологий.

Ключевые слова: мониторинг, разработка программного модуля, клиент, сервер, Android.

Abstract. Zhidchenko S. I. Dubovik T.N. Development of the module monitoring residual knowledge of students from disciplines specialized computer systems. The relevance of the material presented in the article, due to the needs of vocational training in conducting monitoring studies, as they are one of the ways of improving access to the European education and student mobility.
Development of software module consists of the creation of a client-server application to a server in Java using the Spring framework and client Android.
 Using the developed software module for monitoring of residual knowledge of students of specialized computer systems contribute to its effective functioning and optimal solution to the question about the quality of training of future specialists.
In the process, it developed a package of tests for the monitoring of residual knowledge in the disciplines of information technology course.

Key words: monitoring, software development module, client, server, Android.

Список використаних джерел

  1. Путилова Л. А. Мониторинг качества знаний студентов вуза // Современные системы оценки качества знаний о высшем профессиональном образовании: проблемы и перспективы / Л. А. Путилова // сб. статей по итогам межрегионального научнометодического семинара / Л. А. Путилова. – Тюмень: ТюмГУ, 2007. – С. 56–59.
  2.  Беденко Н. Н. Внедрение внутривузовской системы обеспечения качества // Ме­тоды менеджмента качества. – 2009. – № 12. – С. 26–32.
  3.  Аванесов В. С. Научные основы тестового контроля знаний / В. С. Аванесов. – М.: Исследовательский центр, 1994. – 135 с.
  4.  Берещук М., Бархаєв Ю., Стадник Г. Тестовий контроль і рейтинг в освіті. Навч. пос. – Харків: ХНАМГ, 2006.
  5. Камер Э. Д. Сети TCP/IP. Том 3. Разработка приложений типа клиент/сервер для Linux/POSIX. –М.-СПб-Киев: Изд. Вильямс, 2002. – 576 с. [DJVU]
  6. Уоллс К. У62 Spring в действии. – М.: ДМК Пресс, 2013. – 752 с.: ил.
  7. Wilde E. REST: From Research to Practice. / E. Wilde, C. Pautasso., 2011. – 528 с. – (Springer Science & Business Media).
Розділ: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Додано: 26.12.2016 | Переглядів: 102 | Рейтинг: 0.0/0
Статті з теми:
Всього коментарів: 0
avatar