Головна » Статті » ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Удовиченко О., Юрченко А. З ДОСВІДУ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСОБУ ПІДТРИМКИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Ольга Удовиченко, Артем Юрченко
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Україна
Download in PDF: http://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/journals/2014-v1-2/2014_1-2-UdovychenkoYurchenko_Scientific_journal_F.pdf

З ДОСВІДУ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА
ЯК ЗАСОБУ ПІДТРИМКИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Анотація. Удовиченко О., Юрченко А. З досвіду створення електронного підручника як засобу підтримки навчального процесу. У статті подано результати аналізу інтернет-ресурсів на предмет використання електронних підручників у навчальному процесі. Зазначено про протиріччя, притаманні сучасній українській освіті та організації навчального процесу, які спонукають до впровадження електронних підручників. Наведені висновки щодо особливостей створення та використання таких електронних ресурсів. Коротко подано власний досвід створення електронного підручника на базі друкованого видання «Інформаційні системи», яке містить візуалізовані навчальні матеріали та текстове наповнення.

Зроблено висновок про те, що серед основних завдань сучасного вчителя варто бачити не лише набуття знань з предмету, а і вдосконалення власної фахової підготовки за рахунок сучасних засобів навчання та оволодіння навичками програмування гіпертексту та використання різноманітних мультимедійних засобів.

Ключові слова: електронний підручник, web-контент, Adobe Dreamweaver, спецкурс «Інформаційні системи».
 

Аннотация. Удовиченко О., Юрченко А. Из опыта создания электронного учебника как средства поддержки учебного процесса. В статье представлены результаты анализа интернет-ресурсов на предмет использования электронных учебников в учебном процессе. Указано о противоречиях, присущие современной украинской образовании и организации учебного процесса, побуждающие к внедрению электронных учебников. Приведенные выводы об особенностях создания и использования таких электронных ресурсов. Коротко подано собственный опыт создания электронного учебника на базе печатного издания «Информационные системы», которое содержит визуализированы учебные материалы и текстовое наполнение.

Сделан вывод о том, что среди основных задач современного учителя следует видеть не только приобретение знаний по предмету, а и совершенствования собственной профессиональной подготовки за счет современных средств обучения и овладения навыками программирования гипертекста и использование различных мультимедийных средств.

Ключевые слова: электронный учебник, web-контент, Adobe Dreamweaver, спецкурс «Информационные системы».
 

Abstract. Udovychenko O., Yurchenko A. From the experience of creating an electronic textbook as a means to support the learning process. The article presents an analysis of online resources on the subject of the use of electronic textbooks in the educational process. Indicated the contradictions inherent in modern Ukrainian education and the educational process that lead to the introduction of electronic textbooks. These conclusions about features of creation and use of electronic resources. Brief filed own experience of the electronic textbook at the printed publication "Information systems", containing educational materials and rendered text content.

It is concluded that among the main tasks of modern teacher should see not only the acquisition of knowledge on the subject, but also improve their own professional training through modern means of learning and mastering the skills of hypertext programming and using various multimedia.

Keywords: electronic textbooks, web-content, Adobe Dreamweaver, a special course "Information Systems".

Розділ: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Додано: 17.06.2015 | Переглядів: 236 | Рейтинг: 5.0/2
Статті з теми:
Всього коментарів: 0
avatar