Головна » Статті » ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Твердохлєбова Ю.М. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯВІДНОВЛЮВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРО
Твердохлєбова Ю.М.
Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, Україна
Download in PDF: http://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua//journals/2019-v4-22-2/2019_4-22-2_Tverdokhlebova_FMO.pdf

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯВІДНОВЛЮВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Формулювання проблеми. Актуальним є соціальний запит на професійну підготовку таких фахівців, які б володіли уміннями відновлення та зміцнення здоров’я, важливе значення для ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту мають педагогічні умови, що обумовлюють ступінь їхньої готовності до здоров’явідновлювальної діяльності у процесі професійної діяльності.
Матеріали і методи. Теоретичні: аналіз та систематизація наукових джерел, інтегральний аналіз, логіко-системний аналіз, класифікація, аналогія, індукція, дедукція, узагальнення науково-теоретичних і практичних даних.
Результати. Підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання здоров’явідновлювальних технологій у професійній діяльності стане більш ефективною у випадку дотримання таких педагогічних умов: заохочення до самоосвітньої діяльності з опанування сучасних технологій відновлення здоров’я засобами ІОС ЗВО; педагогічна підтримка індивідуального вибору технологій відновлення здоров’я в умовах виробничої практики; посилення міжпредметних зв’язків через уведення інтегральних спецкурсів («Технології відновлення здоров’я фахівців ФКіС» 3 курс).
Висновки. У нашому дослідженні педагогічні умови – це відповідні педагогічні обставини, що сприяють або протидіють проявам педагогічних закономірностей, спричинених дією зовнішніх і внутрішніх факторів. Відтак, витікає потреба у створенні та впровадженні таких педагогічних умов, які забезпечать якісну підготовку майбутніх фахівців ФКіС до викристання здоров’явідновлювальних технологій у професійній діяльності.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: майбутні фахівці фізичної культури і спорту; здоров’явідновлювальні технології; професійна підготовка; педагогічні умови.

PEDAGOGICAL CONDITIONS OF TRAINING OF FUTURE SPECIALISTS OF PHYSICAL CULTURE AND SPORT FOR THE USE OF HEALTH AND RECOVERY TECHNOLOGIES IN PROFESSIONAL ACTIVITY
Julia Tverdokhlebova
Shevchenko National University "Chernihiv Collegium", Ukraine

Problem formulation. The social demand for professional training of such specialists who would have the skills to restore and strengthen health is important, it is important for effective professional training of future specialists in physical culture and sports are pedagogical conditions that determine the degree of their readiness for recovery in the process of professional activities.
Materials and methods. Theoretical: analysis and systematization of scientific sources, integrated analysis, logical-system analysis, classification, analogy, induction, deduction, generalization of scientific-theoretical and practical data.
Results. Training of future specialists in physical culture and sports for the use of health-improving technologies in professional activities will be more effective if the following pedagogical conditions are met: encouragement of self-educational activities to master modern technologies of health recovery by means of IOS; pedagogical support of individual choice of technologies of restoration of health in the conditions of industrial practice; strengthening interdisciplinary links through the introduction of integrated special courses ("Technologies for restoring the health of specialists FC&S" 3rd year).
Conclusions. In our study, pedagogical conditions are appropriate pedagogical circumstances that contribute to or counteract the manifestations of pedagogical patterns caused by the action of external and internal factors. Therefore, there is a need to create and implement such pedagogical conditions that will provide quality training for future specialists of FC&S to use health and recovery technologies in professional activities.
Key words: future specialists of physical culture and sports; health recovery technologies; professional training; pedagogical conditions.

Список використаних джерел

  1. Babych N. L. Orhanizatsiia ta zmist praktychnoi pidhotovky bakalavriv napriamu «Zdorovia liudyny» [Organization and content of practical training of bachelors in the field of "Human Health"]. Nauka i osvita. 2013. №4. S. 60–63. (in Ukrainian).
  2. Boichuk T., Holubieva M., Levandovskyi O. Metodychni pryntsypy otsiniuvannia rezultativ vyrobnychoi praktyky v systemi pidhotovky fakhivtsiv fizychnoi reabilitatsii [Methodical principles of evaluation of results of industrial practice in the system of training of specialists of physical rehabilitation]. Moloda sportyvna nauka Ukrainy. 2008. T.4. S. 18–22. (in Ukrainian).
  3. Krupa V. V. Analiz stanu problemy pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoi reabilitatsii upedahohichnii teorii ta praktytsi [Analysis of the state of the problem of training future specialists in physical rehabilitation in pedagogical theory and practice]. Zbirnyk naukovykh prats Khmelnytskoho instytutu sotsialnykh tekhnolohii Universytetu «Ukraina». 2012. № 6. S. 82–86. (in Ukrainian).
  4. Levochko M. T., Hres N. L. Teoretychno-praktychna pidhotovka studentiv do vyrobnychoi praktyky. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu [Theoretical and practical preparation of students for industrial practice]. Pedahohichni nauky. 2009. Vypusk 45. S. 3–9. (in Ukrainian).
  5. Marchenko O., Manzhulovskyi V., Lukasevych I. Teoretychni y metodychni aspekty pidhotovky studentiv-reabilitolohiv dlia provedennia klinichnoi praktyky u khirurhichnii klinitsi [Theoretical and methodological aspects of training rehabilitation students for clinical practice in a surgical clinic]. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu. 2011. №3. S. 55–58. (in Ukrainian).
  6. Rudenko R. Ye. Dystsyplina "masazh" u protsesi formuvannia maibutnoho fakhivtsia z fizychnoho vykhovannia ta sportu [Discipline "massage" in the process of forming a future specialist in physical education and sports]. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Ser. : Pedahohichni nauky. Fizychne vykhovannia ta sport. 2013. Vyp. 112(2). S. 242-244. (in Ukrainian).
  7. Slastenin V. A., Isaev I. F., Shiyanov E. N. Pedagogika [Pedagogy]. Moskva : Izdatelskiy tsentr «Akademiya», 2002. 576 s. (in Russian)
  8. Cuchacnyi tlumachnyi clovnyk ukpainckoi movy 65 000 cliv [Modern interpretive dictionary of the Ukrainian language 65 000 words] / za zah. ped. V. V. Dubichynckoho. Xapkiv: VD «Shkola», 2006. 1008 c. (in Ukrainian).
  9. Shevchuk T. V., Sidelnyk O. P. Praktychna pidhotovka studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv yak nevidiemna determinanta formuvannia yikhnikh profesiinykh kompetentsii [Practical training of students of higher educational institutions as an integral determinant of the formation of their professional competencies]. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy. Seriia ekonomichna. 2017. Vyp. 27 (2). S. 189–193. (in Ukrainian).
Розділ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Додано: 17.02.2020 | Переглядів: 484 | Рейтинг: 0.0/0
Статті з теми:
Всього коментарів: 0
avatar