Жук І.В., Шепенюк І.М., Юзькова В.Д. ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІВ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ДО PISA-2018 В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ РЕФОРМ
📑 Download in PDF

ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІВ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ДО PISA-2018 В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ РЕФОРМ

Анотація. У статті коротко охарактеризовано основну ідею міжнародного моніторингового дослідження якості освіти PISA та здійснено порівняльний аналіз компетентністних концепцій програми PISA та Нової української школи. Представлено результати добровільного та анонімного опитування педагогів Чернівецької області (слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів математики, природничих та гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області) щодо їх інформаційної обізнаності про Програму міжнародного оцінювання учнів PISA, готовності брати участь у PISA-2018, ставлення до вказаного дослідження. Проаналізовано аргументи педагогів на користь участі у дослідженні PISA та міркування щодо можливих ризиків, які вони вбачають у його проведенні. У статті також презентовано результати тестування вчителів математики області за завданнями формату PISA і проаналізовано причини типових помилок. Зроблено висновки щодо акмеологічної готовності педагогів області до участі у PISA-2018 та впровадження концепції Нової української школи.
Ключові слова: Міжнародне моніторингове дослідження PISA, Нова українська школа, ключові компетентності, тестування, акмеологічна готовність, математична грамотність.

READINESS OF CHERNIVTSY REGION EDUCATORS TO PISA-2018 IN THE EDUCATIONAL REFORMS CONTEXT
Iryna Zhuk, Iryna Shepeniuk, Valentyna Yuz’kova
Chernivtsi In-service Teacher Training Institute

Abstract. The article briefly describes the main idea of The Program for International Student Assessment (PISA) and compares the competency concepts of the PISA and the New Ukrainian School. The results of voluntary and anonymous quiz of Chernivtsi region teachers (students of mathematics, natural and humanitarian subjects teachers training courses of Chernivtsi In-service Teacher Training Institute) about their informational awareness about the Program for International Student Assessment, readiness to participate in PISA-2018, the attitude to The Program. The educator’s arguments in favor of participation in the PISA and assestment of possible risks that they see in its conduct are analyzed. The article also presents the results of the testing of the Chernivtsi region mathematics teachers by PISA format tasks and analyzes the causes of typical mistakes. Conclusions are made regarding the acmeological readiness of Chernivtsi region teachers to participate in the PISA-2018 and to introduce the New Ukrainian School concept.
Key words: The Program for International Student Assessment (PISA), New Ukrainian school, key competencies, testing, acmeological readiness, mathematical literacy.

Список використаних джерел

  1. Про PISA [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://pisa.testportal.gov.ua/about-pisa (in Ukrainian)
  2. PISA та її вплив на освіту [Електронний ресурс] // EdEra. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://blog.ed-era.com/pisa-v-osviti/. (in Ukrainian)
  3. Міжнародне тестування PISA-2018: чого чекати? [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://studway.com.ua/pisa-2018/. (in Ukrainian)
  4. Нова українська школа [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://nus.org.ua/about/. (in Ukrainian)
  5. Кабмін затвердив план заходів до 2020 року, необхідних для реформи школи [Електронний ресурс] // Освітній портал "Педагогічна преса". – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://pedpresa.ua/189138-kabmin-zatverdyv-plan-zahodiv-do-2020-roku-neobhidnyh-dlya-reformy-shkoly.html. (in Ukrainian)
_x_Polus1 ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІВ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ДО PISA-2018 В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ РЕФОРМ_x_Polus2 Жук І.В._x_Polus3 Юзькова В.Д. _x_Polus4 Шепенюк І.М._x_Polus5 4(14)_x_Polus6 324_x_Polus7 329_x_Polus8 2018/01/25_x_Polus9

Source: Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, Україна
Category: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ | Added by: yur4ik (06.02.2018) | Author: Жук І.В., Шепенюк І.М., Юзькова В.Д E
Views: 1420 | Tags: тестування, Нова українська школа, ключові компетентності, Міжнародне моніторингове дослідженн, математична грамотність, акмеологічна готовність | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
avatar