Головна » Статті » ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
У категорії матеріалів: 272 Показано матеріалів: 6-10 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 54 55 » |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
В статті розглядається і обґрунтовується структура креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва в контексті педагогічних принципів і процесу її формування. Abstract. The article considers and substantiates the structure of creative competence of future specialists in decorative and applied arts in the context of pedagogical principles and the process of creative competence development. |
Формулювання проблеми. На сьогодні у суспільстві відбувається, так званий «візуальний поворот», який характеризується переходом від текстоцентрованих форм подання інформаційного контенту до візуальних форм. Такі кардинальні трансформації призводять до змін у стилі мислення молоді, у способах сприймання нею інформації. У зв’язку з цим підготовка майбутніх вчителів, які покликані сформувати у молодого покоління адекватну сьогоденню картину світу, потребує концептуального переосмислення. Тому у контексті підготовки майбутніх учителів, а особливо учителів математики та інформатики, варто говорити про рівень сформованості їх візуально-інформаційної культури. Formulation of the problem. Today in society there is a so-called "visual turn", which is characterized by the transition from text-centered forms of presentation of information content to visual forms. Such radical transformations lead to changes in the style of thinking of young people, in the ways they perceive information. In this regard, the pre-service teachers’ preparation, who are called to form an adequate picture of the world today in the younger generation, needs a conceptual rethinking. Therefore, in the context of pre-service teachers’ preparation, and especially mathematics and computer science teachers, it is worth talking about the level of formation of their visual and information culture. |
Formulation of the problem. The article describes the Ukrainian experience of preparing future specialista for pedagogical design. Постановка проблеми. У статті описаний український досвід підготовки майбутніх фахівців до педагогічної дизайну. |
Формулювання проблеми. У нашому дослідженні вважаємо за потрібне висвітлити авторську думку щодо провідної дефініції – тактично-стратегічної компетентності. Це дозволить з’ясувати її структуру та зміст, а у подальшому – розкрити основні умови щодо її формування. Problem formulation. In our study, we consider it necessary to highlight the author's opinion on the leading definition - tactical and strategic competence. This will clarify its structure and content, and in the future - to reveal the basic conditions for its formation. |
In modern education, special attention is paid to the problems of professional training of students and the formation of their professional knowledge and skills, as well as the difficulties of organizing training, which builds a phased formation of the planned results. The quality of management of the system of professional training of future economists is determined by several factors: effective implementation of the quality of the components of academic potential; scientific, methodological, organizational, managerial, logistical, information, and telecommunication support of the potential capabilities of the educational institution in the process of integration of education, science, and innovation, and the orientation of such a process to the training of highly qualified personnel in the economic sphere with developed critical thinking. Given the relevance of the formation and further development of students' critical thinking as members of the information society, it is natural to study the stages of development of this quality in future economists in their professional training. The purpose of the article is to study the stages of the development of critical thinking of future economists in the process of their professional training. Research methods: analysis of scientific research on the problems of formation and development of critical thinking, as well as analysis of training programs for future economists and generalization of their results to identify the stages of development of critical thinking of future economists in their professional training. The article characterizes the patterns of development of critical thinking of future economists. It is shown that in professional training through IT, the development of critical thinking is based on general and specific laws of the pedagogical process and is manifested in the objective dependence of the consequences of developing students' thinking. It has been proved that the process of developing critical thinking of future economists through IT goes through the following stages: evocative and formative (using problem tasks to develop critical thinking in the process of studying professional disciplines), individual developmental (using online learning opportunities, taking training); quasi-professional (during internships, writing a qualification paper). The division into stages is conditional, but it allows us to build a model for developing future economists' critical thinking in their professional training using IT. Анотація. У сучасній освіті особлива увага приділяється проблемам професійної підготовки здобувачів освіти та формування в них професійних знань і вмінь, а також проблемам організації навчання, завдяки яким вибудовується поетапне формування планованих результатів. Якість управління системою професійної підготовки майбутніх економістів обумовлюється низкою факторів: ефективна реалізація якості складових академічного потенціалу; науково-методичне, організаційно-управлінське, матеріально-технічне, інформаційно-телекомунікаційне забезпечення потенційних можливостей закладу освіти щодо процесу інтеграції освіти, науки та інноватики, і орієнтації такого процесу на підготовку висококваліфікованих кадрів економічної сфери з розвиненим критичним мисленням. З огляду на актуальність формування і подальшого розвитку критичного мислення студентів як членів інформаційного суспільства, природним є дослідження етапів розвитку цієї якості у майбутніх економістів у процесі їх професійної підготовки. Метою статті є дослідження етапів розвитку критичного мислення майбутніх економістів у процесі їх професійної підготовки. Методи дослідження: аналіз наукових досліджень з проблем формування і розвитку критичного мислення, а також аналіз програм підготовки майбутніх економістів та узагальнення їх результатів щодо виокремлення етапів розвитку критичного мислення майбутніх економістів у процесі їх професійної підготовки. У статті охарактеризовано закономірності розвитку критичного мислення майбутніх економістів. Показано, що у процесі професійної підготовки засобами ІТ розвиток критичного мислення ґрунтується на загальних і специфічних закономірностях педагогічного процесу та виявляється в об’єктивній залежності наслідків розвиненості мислення студентів. Доведено, що процес розвитку критичного мислення майбутніх економістів засобами ІТ проходить такі етапи: евокаційно-формувальний (використання проблемних завдань для розвитку критичного мислення у процесі вивчення фахових дисциплін); індивідуально-розвивальний (застосування можливостей онлайн-навчання, проходження тренінгів); квазі-професійний (під час виробничої практики, написання кваліфікаційної роботи). Ділення на етапи умовне, але воно дозволяє побудувати модель розвитку критичного мислення майбутніх економістів у процесі їх професійної підготовки з використанням ІТ. |