Головна » Статті » ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
У категорії матеріалів: 274 Показано матеріалів: 11-15 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 54 55 » |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Формулювання проблеми. Діти часто не розуміють, як шкільні предмети співвідносяться з реальним життям. Більшість учнів покладаються винятково на свій життєвий досвід у реальних ситуаціях, залишаючи знання та навички, отримані в школі, для складання іспитів і тестів, а не застосовуючи їх на практиці. Нова українська школа прагне змінити цю ситуацію і дати дітям цілісну картину світу. Для цього дітям необхідно показати, як поєднуються або інтегруються різні предмети. Інтегровані завдання, які поєднують або увиразнюють зв’язки між задачами та реальністю, дають дітям розуміння того, навіщо вчитися взагалі та вчити щось конкретне, зокрема. Problem formulation. Children often do not understand how school subjects relate to real life. Most students rely solely on their life experiences in real situations, leaving the knowledge and skills acquired in school for passing exams and tests rather than applying them in practice. The New Ukrainian School aims to change this situation and provide children with a holistic view of the world. To achieve this, it is necessary to show children how different subjects are connected or integrated. Integrated tasks, which combine or highlight the links between academic tasks and real-life situations, help children understand the purpose of learning in general and the specific purpose of studying certain subjects in particular. |
In modern education, special attention is paid to the problems of professional training of students and the formation of their professional knowledge and skills, as well as the difficulties of organizing training, which builds a phased formation of the planned results. The quality of management of the system of professional training of future economists is determined by several factors: effective implementation of the quality of the components of academic potential; scientific, methodological, organizational, managerial, logistical, information, and telecommunication support of the potential capabilities of the educational institution in the process of integration of education, science, and innovation, and the orientation of such a process to the training of highly qualified personnel in the economic sphere with developed critical thinking. Given the relevance of the formation and further development of students' critical thinking as members of the information society, it is natural to study the stages of development of this quality in future economists in their professional training. The purpose of the article is to study the stages of the development of critical thinking of future economists in the process of their professional training. Research methods: analysis of scientific research on the problems of formation and development of critical thinking, as well as analysis of training programs for future economists and generalization of their results to identify the stages of development of critical thinking of future economists in their professional training. The article characterizes the patterns of development of critical thinking of future economists. It is shown that in professional training through IT, the development of critical thinking is based on general and specific laws of the pedagogical process and is manifested in the objective dependence of the consequences of developing students' thinking. It has been proved that the process of developing critical thinking of future economists through IT goes through the following stages: evocative and formative (using problem tasks to develop critical thinking in the process of studying professional disciplines), individual developmental (using online learning opportunities, taking training); quasi-professional (during internships, writing a qualification paper). The division into stages is conditional, but it allows us to build a model for developing future economists' critical thinking in their professional training using IT. Анотація. У сучасній освіті особлива увага приділяється проблемам професійної підготовки здобувачів освіти та формування в них професійних знань і вмінь, а також проблемам організації навчання, завдяки яким вибудовується поетапне формування планованих результатів. Якість управління системою професійної підготовки майбутніх економістів обумовлюється низкою факторів: ефективна реалізація якості складових академічного потенціалу; науково-методичне, організаційно-управлінське, матеріально-технічне, інформаційно-телекомунікаційне забезпечення потенційних можливостей закладу освіти щодо процесу інтеграції освіти, науки та інноватики, і орієнтації такого процесу на підготовку висококваліфікованих кадрів економічної сфери з розвиненим критичним мисленням. З огляду на актуальність формування і подальшого розвитку критичного мислення студентів як членів інформаційного суспільства, природним є дослідження етапів розвитку цієї якості у майбутніх економістів у процесі їх професійної підготовки. Метою статті є дослідження етапів розвитку критичного мислення майбутніх економістів у процесі їх професійної підготовки. Методи дослідження: аналіз наукових досліджень з проблем формування і розвитку критичного мислення, а також аналіз програм підготовки майбутніх економістів та узагальнення їх результатів щодо виокремлення етапів розвитку критичного мислення майбутніх економістів у процесі їх професійної підготовки. У статті охарактеризовано закономірності розвитку критичного мислення майбутніх економістів. Показано, що у процесі професійної підготовки засобами ІТ розвиток критичного мислення ґрунтується на загальних і специфічних закономірностях педагогічного процесу та виявляється в об’єктивній залежності наслідків розвиненості мислення студентів. Доведено, що процес розвитку критичного мислення майбутніх економістів засобами ІТ проходить такі етапи: евокаційно-формувальний (використання проблемних завдань для розвитку критичного мислення у процесі вивчення фахових дисциплін); індивідуально-розвивальний (застосування можливостей онлайн-навчання, проходження тренінгів); квазі-професійний (під час виробничої практики, написання кваліфікаційної роботи). Ділення на етапи умовне, але воно дозволяє побудувати модель розвитку критичного мислення майбутніх економістів у процесі їх професійної підготовки з використанням ІТ. |
Формулювання проблеми. Стаття присвячена дослідженню проблеми формування та розвитку лідерської компетентності майбутніх маркетологів у просторі ЗВО. Problem formulation.The article is devoted to the research of the problem of formation and development of leadership competence of future marketers in the space of free trade. |
Формулювання проблеми. Професійне самовизначення учнів – один з головних напрямів навчально-виховної роботи в ЗЗСО, який орієнтовано на підготовку до свідомого вибору професії та визначення свого місця у суспільстві. Учителі фізики мають максимально використовувати свій предмет для коректного й свідомого управління професійним самовизначенням учнів у сфері «людина-техніка». Formulation of the problem. Professional self-determination of students is one of the main directions of educational work, which is focused on preparing for a conscious choice of profession and determining their place in society. Physics teachers should make the most of their subject for the correct and conscious management of professional self-determination of students in the field of "man-technician". |
Формулювання проблеми. Інновації в освіті - це актуально значущі та системно самоорганізуються нововведення, що виникають на основі різноманітності ініціатив і нововведень, які стають перспективними для еволюції освіти, позитивно впливають на розвиток всіх форм і методів навчання. Поняття «інноваційна діяльність» стосовно розвитку сучасної освіти може бути розглянуто як цілеспрямоване перетворення змісту навчання і організаційно-технологічних основ освітнього процесу, спрямоване на підвищення якості освітніх послуг, конкурентоспроможності освітніх установ і їх випускників, забезпечення всебічного особистісного і професійного розвитку майбутніх фахівців. Formulation of the problem. Innovations in education are relevant and systematically self-organized innovations that arise on the basis of a variety of initiatives and innovations that become promising for the evolution of education, have a positive impact on the development of all forms and methods of learning. The concept of "innovation" in relation to the development of modern education can be considered as a purposeful transformation of learning content and organizational and technological foundations of the educational process, aimed at improving the quality of educational services, competitiveness of educational institutions and their graduates, ensuring comprehensive personal and professional development of future professionals. |