Головна » Статті » ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
У категорії матеріалів: 274 Показано матеріалів: 51-55 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 54 55 » |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Формулювання проблеми. Суттєві зміни у підготовці майбутніх фахівців, зумовлені впровадженням перспективних технологій Індустрії 4.0, поки що не знайшли відповідного відображення в роботах, присвячених формуванню та розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів математики. З огляду на це метою статті є висвітлення зарубіжного досвіду визначення компонентів інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів, зокрема – учителів математики. Formulation of the problem. Significant changes in the training of future specialists due to the introduction of Industry 4.0 promising technologies have not yet been reflected in the works devoted to the formation and development of information and communication competencies of future mathematics teachers. So the purpose of the article is to highlight the foreign experience of selecting the components of ICT competencies of future mathematics teachers. |
У статті обґрунтовано та наведено узагальнену функціональну модель інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти. Abstract. The article substantiates and presents a generalized functional model of the information and educational environment of general secondary education. |
В статті розглянуто концептуальні засади проектування хмаро орієнтованої методичної системи підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї. В роботі розглянуті інноваційні моделі формування хмаро орієнтованої системи та проаналізовано український та зарубіжний досвід моделювання хмаро орієнтованих систем. Розглянуто наявні класифікації електронних освітніх ресурсів, зокрема хмаро орієнтованої системи. Abstract. The article considers the conceptual principles of designing a cloud-oriented methodological system of training teachers of natural sciences and mathematics to work in a scientific lyceum. Innovative models of cloud-oriented system formation are considered in the work and Ukrainian and foreign experience of cloud-oriented systems modeling is analyzed. The existing classifications of electronic educational resources (EER), in particular the cloud-oriented system, are considered. |
Формулювання проблеми. Професійна підготовка майбутніх фахівців ФКіС у ЗВО має сприйматися як передумова досягнення високої конкурентоспроможності фахівця галузі ФКіС на ринку праці, оскільки отримані у процесі навчання знання та навички є основою розвитку суспільства (інтелектуального, економічного, технологічного тощо) та є визначальним фактором появи інновацій. При цьому професійні знання та спеціалізовані унікальні навички випускників стають головним джерелом і вирішальним чинником розвитку матеріального та нематеріального виробництва, забезпечуючи необхідні умови для сталого зростання у кожній галузі, у т.ч. галузі ФКіС. Formulation of the problem. The professional training of future FC&S specialists in the Free Economic Zone should be perceived as a prerequisite for achieving high competitiveness of the FC&S industry specialist in the labor market, as the knowledge and skills acquired in the training process are the basis of society (intellectual, economic, technological, etc.) and are a determining factor. At the same time, professional knowledge and specialized unique skills of graduates become the main source and decisive factor in the development of tangible and intangible production, providing the necessary conditions for sustainable growth in each industry, including industry FC&S. |
Формулювання проблеми. Модифікація змісту системи фізичного виховання студентської молоді стає передумовою запровадження і розвитку прикладних засобів фізичного виховання з орієнтацією на особливості майбутньої професії. Formulation of the problem. Modification of the content of the system of physical education of student youth is a prerequisite for the introduction and development of practical tools for physical education with a focus on future professions. |