Головна » Статті » ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
У категорії матеріалів: 274 Показано матеріалів: 86-90 |
Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 54 55 » |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Формулювання проблеми. Використання сучасних ЕОР у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи є важливою передумовою успішності їх професійної діяльності, тому існує реальна потреба у розробці моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності. Problem formulation. The use of modern EER in the training of future primary school teachers is an important prerequisite for the success of their professional activities, so there is a real need to develop a model of training future primary school teachers to use EER in professional activities. |
Формулювання проблеми. Провідна роль у формуванні культури здоров’я у ЗВО належить прикладній фізичній підготовці, яка покликана не лише підтримати фізичний стан на період навчання, а й сформувати підґрунтя подальшого усвідомленого здоров’язбереження. Саме тому прикладна фізична підготовка в економічних університетах передусім має сприяти охороні здоров’я молодої людини та формувати у неї знання у галузі охорони здоров’я, мотиви збереження здоров’я як психофізіологічної основи успішної професійної діяльності. Цим і обумовлена актуальність потреби формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки. Problem formulation. The leading role in the formation of a culture of health in the Free Economic Zone belongs to applied physical training, which is designed not only to maintain physical condition for the period of study, but also to form the basis for further conscious health. That is why applied physical training in economic universities should first of all promote the health care of a young person and form in him knowledge in the field of health care, motives for maintaining health as a psychophysiological basis for successful professional activity. This is due to the urgency of the need to form a culture of health of future professionals in economics in the process of applied physical training. |
Формулювання проблеми. Актуальним є соціальний запит на професійну підготовку таких фахівців, які б забезпечили раціональне використання людиною рухових можливостей на основі знань про механіку рухів людини, умінь аналізувати рухи та обирати з них раціональні для конкретного виду рухової активності, навичок професійної рухової дидактики, що у контексті професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту інтегрується у кінезіологічну компетентність. Problem formulation. The social demand for professional training of such specialists is relevant, which would ensure the rational use of human motor abilities based on knowledge of the mechanics of human movements, the ability to analyze movements and choose from them rational for a particular type of motor activity, skills of professional motor didactics in the context of training. specialists in physical culture and sports are integrated into kinesiological competence. |
Formulation of problems. The main purpose of professional training of a physical education specialist is formation of its general cultural, moral and professional development. One of the components of general cultural development is a high level of culture the health of the future specialist. Training a physical education specialist with a high level of health culture contributes to the solution of priority tasks of education system. In the practice of professional training in higher educational institutions, not enough attention is paid to the problem of health culture formation. Thus, there are contradictions between the growing need of future professionals for information about health culture and disabilities of the educational process. The purpose is to determine the vectors of formation of the health culture of a physical education specialist in the process of analysis of scientific, methodological, and psychological pedagogical literature. Постановка проблеми. Основна мета професійної підготовки фахівця з фізичного виховання - його загальний культурний, моральний та професійний розвиток. Однією із його складових є високий рівень культури здоров’я майбутнього фахівця. Підготовка фахівця з фізичної культури з високим рівнем культури здоров’я сприяє вирішенню пріоритетних завдань системи освіти. У практиці професійної підготовки у закладах вищої освіти уваги приділяється проблемі формування культури здоров’я. Таким чином, існують суперечності між зростаючою потребою майбутніх фахівців у інформації про культуру здоров’я та обмеженість у цьому професійної підготовки. Мета - визначити вектори формування культури здоров’я фахівця з фізичного виховання. |
Формулювання проблеми. Студентські роки − це роки коли відбувається активний інтелектуальний, фізичний розвиток та соціалізація особистості, саме цей період важливий для формування необхідних не лише фахових компетентностей у майбутній професійній діяльності, а для у набутті знань щодо збереження і зміцнення здоров’я. Іншими словами, формування у студентів здоров’язбережувальних компетентностей. Важливість технологій збереження і зміцнення здоров’я студентської молоді відображено у Законі України «Про освіту». Модернізація фізичного виховання у закладах вищої освіти передбачає впровадження різних моделей (секційної, професійно орієнтованої, традиційної, індивідуальної) та форм фізичного виховання (формальної, неформальної, інформальної). Саме неформальна фізкультурна освіта може бути потужною формою формування у студентів здоров’язбережувальних компетентностей. Formulation of the problem. Student years are the years of an active intellectual, physical development and socialization of the individual, and this period is very important not only for the formation of the necessary professional competencies for future professional activities, but also for the acquisition of knowledge to maintain and preserve the health. In other words, it is important for the formation of health-related competence. The importance of technologies for preserving and strengthening the health of student youth is reflected in the Law of Ukraine "On Education". Modernization of physical education in higher education establishments involves the implementation of various models (sectional, professionally oriented, traditional, individual) and forms of physical education (formal, informal, non-formal). Informal physical education is considered to be a powerful form of developing students' health-related competencies. |