Головна » Статті » ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

У категорії матеріалів: 274
Показано матеріалів: 86-90
Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 54 55 »

Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

Формулювання проблеми. Використання сучасних ЕОР у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи є важливою передумовою успішності їх професійної діяльності, тому існує реальна потреба у розробці моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності.
Матеріали і методи. Аналіз монографій, дисертаційних досліджень, статей, матеріалів науково-практичних конференцій, психолого-педагогічної, методичної, спеціальної літератури з проблем впровадження електронних освітніх ресурсів у освітній процес, законодавчої та нормативної документації з питань вищої освіти з метою визначення нормативної бази дослідження і впровадження його результатів; узагальнення та систематизація вітчизняного та зарубіжного досвіду використання електронних освітніх ресурсів у процесі підготовки та професійній діяльності вчителів початкової школи, особистого педагогічного досвіду використання електронних освітніх ресурсів у освітньому процесі.
Результати. У дослідженні теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності, яка базується на системному, особистісно-орієнтованому, діяльнісному, компетентністному, технологічному, акмеологічному підходах, загальнодидактичних принципах і спеціальних принципах, передбачає удосконалення змісту, форм, методів й засобів, що забезпечують формування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності
Висновки. Орієнтація сучасних освітніх технологій на високій рівень застосування ЕОР у освітньому процесі Нової української школи вимагає науково обґрунтованого супроводу, наявності відповідного навчально-методичного забезпечення. Для вирішення цієї актуальної проблеми необхідно модифікувати й удосконалити чинну систему професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи, спрямовуючи її у бік формування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання ЕОР у професійній діяльності.

Problem formulation. The use of modern EER in the training of future primary school teachers is an important prerequisite for the success of their professional activities, so there is a real need to develop a model of training future primary school teachers to use EER in professional activities.
Materials and methods. Analysis of monographs, dissertation research, articles, materials of scientific and practical conferences, psychological and pedagogical, methodological, special literature on the implementation of electronic educational resources in the educational process, legislative and regulatory documentation on higher education to determine the regulatory framework of research and implementation of its results ; generalization and systematization of domestic and foreign experience in the use of electronic educational resources in the process of training and professional activity of primary school teachers, personal pedagogical experience in the use of electronic educational resources in the educational process.
Results. The study theoretically substantiates the model of preparation of future primary school teachers for the use of EER in professional activities, which is based on systemic, personality-oriented, activity, competence, technological, acmeological approaches, general didactic principles and special principles, involves improving the content, forms, methods , ensuring the formation of the readiness of future primary school teachers to use EER in professional activities
Conclusions. The orientation of modern educational technologies to the high level of application of EER in the educational process of the New Ukrainian School requires scientifically sound support, the availability of appropriate educational and methodological support. To solve this urgent problem, it is necessary to modify and improve the current system of professional training of future primary school teachers, directing it towards the formation of the readiness of future primary school teachers to use EER in professional activities.

ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ | Переглядів: 909 | Author: Бобровицька С.Ф. | Download in PDF |

Формулювання проблеми. Провідна роль у формуванні культури здоров’я у ЗВО належить прикладній фізичній підготовці, яка покликана не лише підтримати фізичний стан на період навчання, а й сформувати підґрунтя подальшого усвідомленого здоров’язбереження. Саме тому прикладна фізична підготовка в економічних університетах передусім має сприяти охороні здоров’я молодої людини та формувати у неї знання у галузі охорони здоров’я,  мотиви збереження здоров’я як психофізіологічної основи успішної професійної діяльності. Цим і обумовлена актуальність потреби формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки.
Матеріали і методи. Аналіз монографій, дисертаційних досліджень, статей, матеріалів науково-практичних конференцій, психолого-педагогічної, методичної, спеціальної літератури, законодавчої та нормативної документації з питань вищої освіти з метою визначення нормативної бази дослідження і впровадження його результатів; узагальнення та систематизація вітчизняного та зарубіжного досвіду, особистого педагогічного досвіду.
Результати. У дослідженні теоретично обґрунтовано модель формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки, яка базується на системному, професійно-особистісному, діяльнісному, холістичному, культурологічному, дискурсивному, акмеологічному підходах, загальнодидактичних принципах і спеціальних принципиах формування культури здоров’я особистості, прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей та ведення здорового способу життя, передбачає удосконалення змісту, форм, методів й засобів, що забезпечують формування культури здоров’я компетентності майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки.
Висновки. Розроблена модель формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки ґрунтується на формуванні у майбутніх фахівців економічних спеціальностей ціннісного ставлення до власного професійного здоров’я через урахування у процесі прикладної фізичної підготовки їх особливостей.

Problem formulation. The leading role in the formation of a culture of health in the Free Economic Zone belongs to applied physical training, which is designed not only to maintain physical condition for the period of study, but also to form the basis for further conscious health. That is why applied physical training in economic universities should first of all promote the health care of a young person and form in him knowledge in the field of health care, motives for maintaining health as a psychophysiological basis for successful professional activity. This is due to the urgency of the need to form a culture of health of future professionals in economics in the process of applied physical training.
Materials and methods. Analysis of monographs, dissertation research, articles, materials of scientific and practical conferences, psychological and pedagogical, methodological, special literature, legislative and regulatory documentation on higher education in order to determine the regulatory framework of research and implementation of its results; generalization and systematization of domestic and foreign experience, personal pedagogical experience.
Results. The study theoretically substantiates the model of formation of health culture of future economic specialists in the process of applied physical training, which is based on systemic, professional, activity, holistic, culturological, discursive, acmeological approaches, general didactic principles and special principles of culture formation. personality, applied physical training of future specialists in economic specialties and a healthy lifestyle, involves improving the content, forms, methods and tools that ensure the formation of a culture of health competence of future specialists in economic specialties in the process of applied physical training.
Conclusions. The developed model of formation of health culture of future specialists of economic specialties in the process of applied physical training is based on formation of future specialists of economic specialties of value attitude to own professional health through consideration in the process of applied physical training of their features.

ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ | Переглядів: 686 | Author: Кубатко А.І. | Download in PDF |

Формулювання проблеми. Актуальним є соціальний запит на професійну підготовку таких фахівців, які б забезпечили раціональне використання людиною рухових можливостей на основі знань про механіку рухів людини, умінь аналізувати рухи та обирати з них раціональні для конкретного виду рухової активності, навичок професійної рухової дидактики, що у контексті професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту інтегрується у кінезіологічну компетентність.
Матеріали і методи. Теоретичні: аналіз та систематизація наукових джерел, інтегральний аналіз, логіко-системний аналіз, класифікація, аналогія, індукція, дедукція, узагальнення науково-теоретичних і практичних даних, педагогічне моделювання.
Результати. Розроблена модель розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу – це цілісна система структурних (мета, диференційований підход, принципи, сутність та структура кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту, рівні її сформованості) і функціональних (практична реалізація кінезіологічної підготовки, оцінювання розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту) компонентів, що знаходяться у взаємозв’язку та взаємодії і спрямовані на забезпечення освітньої діяльності студентів ЗВО спеціальностей галузі ФКіС з метою вирішення завдань якісної спортивно-педагогічної підготовки до професійної діяльності.  
Висновки. Розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу є актуальною проблемою, для вирішення якої необхідно модифікувати й удосконалити чинну систему професійної підготовки майбутніх фахівцв, спрямовуючи її у бік активного застосування інноваційних видів рухової діяльності на засадах диференційованого підходу.

Problem formulation. The social demand for professional training of such specialists is relevant, which would ensure the rational use of human motor abilities based on knowledge of the mechanics of human movements, the ability to analyze movements and choose from them rational for a particular type of motor activity, skills of professional motor didactics in the context of training. specialists in physical culture and sports are integrated into kinesiological competence.
Materials and methods. Theoretical: analysis and systematization of scientific sources, integrated analysis, logical-system analysis, classification, analogy, induction, deduction, generalization of scientific-theoretical and practical data, pedagogical modeling.
Results. The developed model of development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports on the basis of differentiated approach is a holistic system of structural (purpose, differentiated approach, principles, essence and structure of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports, levels of its formation) and functional implementation of kinesiological training, assessment of the development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports) components that are interconnected and interact and aimed at ensuring the educational activities of students specialties FK&S to solve problems of quality sports and pedagogical training.
Conclusions. The development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports on the basis of a differentiated approach is an urgent problem, to solve which it is necessary to modify and improve the current system of training of future specialists, directing it towards active use of innovative motor activities on the basis of differentiated approach.

ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ | Переглядів: 815 | Author: Красілов А.Д. | Download in PDF |

Formulation of problems. The main purpose of professional training of a physical education specialist is formation of its general cultural, moral and professional development. One of the components of general cultural development is a high level of culture the health of the future specialist. Training a physical education specialist with a high level of health culture contributes to the solution of priority tasks of education system. In the practice of professional training in higher educational institutions, not enough attention is paid to the problem of health culture formation. Thus, there are contradictions between the growing need of future professionals for information about health culture and disabilities of the educational process. The purpose is to determine the vectors of formation of the health culture of a physical education specialist in the process of analysis of scientific, methodological, and psychological pedagogical literature.
Materials and methods. This article analyzes the literature on the problem of forming a culture of health of the future specialist in physical education.
Results. The factors (using of personal-oriented education, ensuring the continuity of the process of physical education, improving the health culture of scientific-pedagogical workers, involvement of students in physical exercises in order to form a culture of health, consideration of age and individual characteristics, improving the content of physical education classes ) of formation of health culture in physical education classes are determined.
The components of health culture ( the physical, the psycho-physiological, the social, the spiritual, the information ) that play a significant role in the professional activity of a physical education specialist are highlighted.
Conclusions. For the effective formation of health culture content of professional training in higher educational institutions at the present stage should be focused on equipping students with knowledge, skills in formation, maintaining and promoting health in all of the aspects and include certain components of health culture. Brought health culture is of great importance for a physical training specialist. It promotes professional and personal self-development and self-improvement.

Постановка проблеми. Основна мета професійної підготовки фахівця з фізичного виховання - його загальний культурний, моральний та професійний розвиток. Однією із його складових є високий рівень культури здоров’я майбутнього фахівця. Підготовка фахівця з фізичної культури з високим рівнем культури здоров’я сприяє вирішенню пріоритетних завдань системи освіти. У практиці професійної підготовки у закладах вищої освіти уваги приділяється проблемі формування культури здоров’я. Таким чином, існують суперечності між зростаючою потребою майбутніх фахівців у інформації про культуру здоров’я та обмеженість у цьому професійної підготовки. Мета - визначити вектори формування культури здоров’я фахівця з фізичного виховання.
Матеріали та методи. Теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми формування культури здоров’я майбутнього фахівця з фізичного виховання.
Результати. Факторами формування культури здоров’я на заняттях  з фізичної культури є: використання особистісно-орієнтованої освіти, забезпечення безперервності процесу фізичного виховання, підвищення культури здоров’я науково-педагогічних працівників, залучення студентів до фізичних вправ з метою формування культури здоров’я, врахування віку та особистості визначено характеристики, вдосконалення змісту уроків фізичної культури. Серед компонентів культури здоров’я виділені фізичну, психофізіологічну, соціальну, духовну, інформаційна складові.
Висновки. Для ефективного формування культури здоров’я зміст професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти має бути орієнтований на оснащення студентів знаннями, навичками формування, підтримання та зміцнення здоров'я в усіх його аспектах та передбачати формування компонентів культури здоров’я. Сформована культура здоров'я сприяє професійному та особистісному саморозвитку та самовдосконаленню фахівця з фізичного виховання.

ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ | Переглядів: 724 | Author: Chepelyuk А. | Download in PDF |

Формулювання проблеми. Студентські роки − це роки коли відбувається активний інтелектуальний, фізичний розвиток та соціалізація особистості, саме цей період важливий для формування необхідних не лише фахових компетентностей у майбутній професійній діяльності, а для у набутті знань щодо збереження і зміцнення здоров’я. Іншими словами, формування у студентів здоров’язбережувальних компетентностей. Важливість технологій збереження і зміцнення здоров’я студентської молоді відображено у Законі України «Про освіту». Модернізація фізичного виховання у закладах вищої освіти передбачає впровадження різних моделей (секційної, професійно орієнтованої, традиційної, індивідуальної) та форм фізичного виховання (формальної, неформальної, інформальної). Саме неформальна фізкультурна освіта може бути потужною формою формування у студентів здоров’язбережувальних компетентностей.
Матеріали і методи. Для розв’язання проблеми у роботі було використано теоретичні методи дослідження: аналіз і узагальнення педагогічної та навчально-методичної літератури.
Результати. В ході аналізу і узагальнення наукової, педагогічної та навчально-методичної літератури з’ясовано, що «неформальна фізкультурна освіта» − це освіта, що надає знання, практичні уміння, навички та потребу самостійно займатися фізичними вправами усе життя.
Висновки. Нами визначено, що завданнями неформальної фізкультурної освіти студентів є формування здоров’язбережувальних компетентностей. Основними організаційними формами неформальної фізкультурної освіти є науково-практичні конференції, методичні семінари, презентації, тренінги, курси, майстер-класи провідних фахівців і спортсменів, стажування, форуми, фітнес-конвенції тощо. Прикладом неформальної фізкультурної освіти є участь студентів у фітнес-конвенції «Nike», яка щорічно проводиться в місті Київ. Метою проведення фітнес-конвенції «Nike» і подібних заходів є освітня діяльність в сфері фізичної культури та популяризація фізкультурно-оздоровчих заходів, що спрямовано на формування і збереження здоров’я людини. У межах програм проведення фітнес-конвенцій та форумів, окрім впровадження практичних майстер-класів провідних фахівців і спортсменів, відбуваються науково-практичні семінари, тренінги, дискусії, на яких часто підіймаються питання необхідності озброєння знаннями з основ медико-педагогічного контролю з метою уникнення небезпечних ситуацій в процесі фізкультурно-оздоровчих занять.

Formulation of the problem. Student years are the years of an active intellectual, physical development and socialization of the individual, and this period is very important not only for the formation of the necessary professional competencies for future professional activities, but also for the acquisition of knowledge to maintain and preserve the health.  In other words, it is important for the formation of health-related competence. The importance of technologies for preserving and strengthening the health of student youth is reflected in the Law of Ukraine "On Education".  Modernization of physical education in higher education establishments involves the implementation of various models (sectional, professionally oriented, traditional, individual) and forms of physical education (formal, informal, non-formal).  Informal physical education is considered to be a powerful form of developing students' health-related competencies.
Materials and methods. To solve the problem, the following theoretical research methods were used during work: analysis and generalization of pedagogical and educational literature.
Results. During the analysis and generalization of scientific, pedagogical and educational literature, "informal physical education" was found to be an education providing knowledge, practical skills, abilities and the need to exercise independently for life.
Conclusions. As have been determined, the tasks of informal physical education of students are the formation of health-related competence. The main organizational forms of informal physical education are scientifically-practical conference, methodical seminars, presentations, trainings, courses, master classes by leading experts and athletes, internships, forums, fitness conventions and the like. An example of informal physical education is students’ participation in the fitness Convention "Nike" being held annually in the city of Kyiv. The purpose of the fitness Convention "Nike" and other similar events are educational activities in the sphere of physical culture and promotion of sports, physical culture and helaht-improvement activities aimed at the formation and preservation of human health. In addition to the implementation of practical master classes of leading experts and athletes, in the framework of programmes for fitness conventions and forums, scientific-practical seminars, trainings, discussions are also held. These events often raise issues of the need for basic knowledge on the medico-pedagogical control with a view to avoiding dangerous situations in the process of sports activity.

ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ | Переглядів: 754 | Author: Бермудес Д.В. | Download in PDF |
« 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 54 55 »