Головна » Статті » ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
У категорії матеріалів: 272 Показано матеріалів: 86-90 |
Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 54 55 » |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Формулювання проблеми. Актуальним є соціальний запит на професійну підготовку таких фахівців, які б забезпечили раціональне використання людиною рухових можливостей на основі знань про механіку рухів людини, умінь аналізувати рухи та обирати з них раціональні для конкретного виду рухової активності, навичок професійної рухової дидактики, що у контексті професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту інтегрується у кінезіологічну компетентність. Problem formulation. The social demand for professional training of such specialists is relevant, which would ensure the rational use of human motor abilities based on knowledge of the mechanics of human movements, the ability to analyze movements and choose from them rational for a particular type of motor activity, skills of professional motor didactics in the context of training. specialists in physical culture and sports are integrated into kinesiological competence. |
Formulation of problems. The main purpose of professional training of a physical education specialist is formation of its general cultural, moral and professional development. One of the components of general cultural development is a high level of culture the health of the future specialist. Training a physical education specialist with a high level of health culture contributes to the solution of priority tasks of education system. In the practice of professional training in higher educational institutions, not enough attention is paid to the problem of health culture formation. Thus, there are contradictions between the growing need of future professionals for information about health culture and disabilities of the educational process. The purpose is to determine the vectors of formation of the health culture of a physical education specialist in the process of analysis of scientific, methodological, and psychological pedagogical literature. Постановка проблеми. Основна мета професійної підготовки фахівця з фізичного виховання - його загальний культурний, моральний та професійний розвиток. Однією із його складових є високий рівень культури здоров’я майбутнього фахівця. Підготовка фахівця з фізичної культури з високим рівнем культури здоров’я сприяє вирішенню пріоритетних завдань системи освіти. У практиці професійної підготовки у закладах вищої освіти уваги приділяється проблемі формування культури здоров’я. Таким чином, існують суперечності між зростаючою потребою майбутніх фахівців у інформації про культуру здоров’я та обмеженість у цьому професійної підготовки. Мета - визначити вектори формування культури здоров’я фахівця з фізичного виховання. |
Формулювання проблеми. Студентські роки − це роки коли відбувається активний інтелектуальний, фізичний розвиток та соціалізація особистості, саме цей період важливий для формування необхідних не лише фахових компетентностей у майбутній професійній діяльності, а для у набутті знань щодо збереження і зміцнення здоров’я. Іншими словами, формування у студентів здоров’язбережувальних компетентностей. Важливість технологій збереження і зміцнення здоров’я студентської молоді відображено у Законі України «Про освіту». Модернізація фізичного виховання у закладах вищої освіти передбачає впровадження різних моделей (секційної, професійно орієнтованої, традиційної, індивідуальної) та форм фізичного виховання (формальної, неформальної, інформальної). Саме неформальна фізкультурна освіта може бути потужною формою формування у студентів здоров’язбережувальних компетентностей. Formulation of the problem. Student years are the years of an active intellectual, physical development and socialization of the individual, and this period is very important not only for the formation of the necessary professional competencies for future professional activities, but also for the acquisition of knowledge to maintain and preserve the health. In other words, it is important for the formation of health-related competence. The importance of technologies for preserving and strengthening the health of student youth is reflected in the Law of Ukraine "On Education". Modernization of physical education in higher education establishments involves the implementation of various models (sectional, professionally oriented, traditional, individual) and forms of physical education (formal, informal, non-formal). Informal physical education is considered to be a powerful form of developing students' health-related competencies. |
Постановка проблеми. Реалізація основних положень Болонської декларації та різних цільових програм в системі вищої освіти обумовлює поступову трансформацію цілої низки чинників, що стосуються сфери освіти, серед яких сьогодні набуває усе більшої популярності змішана форма навчання. Мета статті: описати наявні моделі змішаного навчання та особливості їх упровадження в освітній процес в межах професійної підготовки фахівця. Formulation of the problem. The implementation of the main provisions of the Bologna Declaration and various targeted programs in the higher education system leads to the gradual transformation of a number of factors related to education, among which today is increasingly popular blended form of education. The purpose of the article: to describe the existing models of blended learning and the features of their introduction into the educational process within the professional training of the specialist. |
Формулювання проблеми. Математична освіта є одним із базових елементів системи профільної підготовки майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін. Для них математика є не тільки навчальною дисципліною, а й першоосновою для побудови фундаменту логічного мислення учнів, розвитку їх розумових, творчих та пізнавальних здібностей, що визначається високим рівнем сформованості у майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін відповідних інтелектуальних вмінь. Formulation of the problem. Mathematical education is one of the basic elements of the system of specialized training of future teachers of physical and mathematical disciplines. For them, mathematics is not only a discipline, but also the basis for building the foundation of logical thinking of students, the development of their mental, creative and cognitive abilities, which is determined by the high level of formation of future teachers of physical and mathematical disciplines. |