Головна » Статті » ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
У категорії матеріалів: 272 Показано матеріалів: 36-40 |
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 54 55 » |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Формулювання проблеми. У вимірі обґрунтування дослідження процесу професійної підготовки готовності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку набуває актуальності розроблення моделі професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку. Problem formulation. In measuring the justification of the study of the process of professional training of future bachelors of physical therapy, occupational therapy for physical rehabilitation of preschool children becomes relevant to develop a model of professional training of future bachelors of physical therapy, ergotherapy for physical rehabilitation of preschool children. |
Постановка проблеми. Підготовка учителів у ЗВО сьогодні орієнтується на професійний стандарт вчителя, який серед іншого опікується і формуванням умінь у майбутніх вчителів організовувати позакласну роботу, а також формуванням інформаційно-цифрової компетентності. Аналіз науково-педагогічних публікацій засвідчує наявність результатів щодо формування навичок організації позакласної, у т.ч. профорієнтаційної роботи, проте публікацій, пов’язаних з використанням цифрових технологій у профорієнтаційній діяльності вчителя недостатньо. Відкритим на сьогодні є питання щодо успішної підготовки майбутніх бакалаврів середньої освіти до використання цифрових технологій у профорієнтаційній діяльності. Метою статті є обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх бакалаврів середньої освіти до використання ЦТ у профорієнтаційній діяльності. Formulation of the problem. Today, the training of teachers in free economic education is focused on the professional standard of teachers, who, among other things, takes care of the formation of skills of future teachers to organize extracurricular activities, as well as the formation of information and digital competence. Analysis of scientific and pedagogical publications shows the presence of results in the formation of skills of extracurricular organization, including career guidance work, however, publications related to the use of digital technologies in career guidance activities of teachers are not enough. The question of successful preparation of future bachelors of secondary education for the use of digital technologies in career guidance is open today. The purpose of the article is to substantiate the pedagogical conditions of preparation of future bachelors of secondary education for the use of CT in career guidance activities. |
Формулювання проблеми. В умовах сучасності формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності має особливе значення. Сучасну професійну діяльність у галузі охорони здоров’я відрізняє висока складність, тому ринок праці потребує висококваліфікованих фахівців, які добре розуміються в реабілітаційних інтервенціях. Актуальним питанням у контексті якісної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності постає проблема ефективної реалізації в освітньому процесі тісного взаємозв’язку теоретичних знань з практичною діяльністю. Problem formulation. In modern conditions, the formation of the readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities is of particular importance. Modern professional activities in the field of health care are characterized by high complexity, so the labor market needs highly qualified professionals who are well versed in rehabilitation interventions. An urgent issue in the context of quality training of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities is the problem of effective implementation in the educational process of the close relationship of theoretical knowledge with practical activities. |
Постановка проблеми. Данія є країною, в якій на високому рівні надаються реабілітаційні послуги, що серед іншого означає якісну професійну підготовку фахівців фізичної терапії, ерготерапії. Вивчення особливостей такої підготовки може позитивно вплинути на якість практичної підготовки фахівців з фізичної терапії в Україні. Мета статті – дослідити особливості практичної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії. Formulation of the problem. Denmark is a country where rehabilitation services are provided at a high level, which means, among other things, high-quality professional training of physical therapy specialists. The study of the peculiarities of such training can positively affect the quality of practical training of specialists in physical therapy in Ukraine. The purpose of the article is to investigate the features of practical training of physical therapy specialists in Danish universities. |
Формулювання проблеми. Актуальним є соціальний запит на професійну підготовку таких фахівців, які б володіли уміннями відновлення та зміцнення здоров’я, важливе значення для ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту має розробка моделі формування готовності до здоров’явідновлювальної діяльності у процесі професійної діяльності. Problem formulation. The social demand for professional training of such specialists who would have the skills to restore and strengthen health is important, it is important for effective professional training of future specialists in physical culture and sports to develop a model of readiness for health and recovery activities. |